Кожна гра зароджується по-своєму. Деякі штампуються на конвеєрах мега-корпорацій по зачищеному до дзеркального блиску алгоритму, інші виходять у великий світ з дбайливих рук творчих розробників, як улюблене дитя. Ну а є і такі, пологи яких проходять дуже болісно і в муках. До цих бідолахам відноситься і проект 2 Days to Vegas від білоруської команди Steel Monkeys . Гра була анонсована ще в 2005-му році (а розробка почалася і зовсім в 2003-му) і за минулий час встигла стати мультиплатформенной, обрости чутками про закриття і, природно, поміняти дату релізу.
Всі скріншоти з гри обурливо безтурботні. Де обіцяний екшен?
Жив-був на американській землі поганий дядько під іменем Вінні. Причому жив-був він деякий час і в місцях не таких віддалених. І ось вийшов Вінні з Нью-Йоркської в'язниці Рікерс на свободу, з планами про безтурботного життя, пристойною роботі, зеленій галявині і інших складових американської мрії. Та не так сталося як гадалося - молодший брат Тоні влип в серйозні неприємності, так що спокійне буття доведеться відкласти до кращих часів. Загалом, зав'язка в 2 Days to Vegas , м'яко кажучи, не блищить оригінальністю - штампи стирчать з усіх щілин.
Розбиратися з поліцією доведеться не тільки з приводу неправильного паркування.
Головним орієнтиром для розробників при створенні гри, безсумнівно, є Mafia: City of Lost Heaven . Тут також буде прямолінійний набір місій в декораціях великого відкритого міста (заявлені Нью-Йорк, Чикаго, Лас-Вегас), схожа подача сюжету з використанням cut-сцен. Але при цьому наявний крен в сторону гоночної частини. Steel Monkeys наводять як головного козиря по відношенню до подібних проектів - кинематографичность. За словами Тимофія Двоскіна , генерального директора студії, геймплей буде повинен нагадати гравцеві твори улюбленого багатьма Квентіна Тарантіно , що представляють собою творчий мікс жорстоких і прямолінійних методів вирішення кримінальних питань і цинічно-ліричного гумору, не без ароматних слівця. На офіційному сайті 2 Days to Vegas описується не інакше як "сценарна гра з пригодами". Нам обіцяють насичене подіями дію, цікавий сюжет і "інтригу, що зберігається на всьому протязі історії".
Серед неліцензованих зразків авто ми знайдемо багато знайомих примірників.
У розпорядженні головного героя для порятунку свого невдалого родича буде всього 48 годин, тому гра не обіцяє бути неквапливою. Нам постійно потрібно буде діяти, виправдовуючи термін "action" в графі "жанр" і встигнути-таки дістатися до Вегаса - кінцевої точки подорожі. Колесити по американським хайвею доведеться на неліцензованих авто, що не дивно - аж надто дороге це задоволення.
Автори, на початку розробки проекту, ставили перед собою мету створити небачену по своїй реалістичності і фотореалізму картинку, а тому придбали ліцензії на використання движка SpeedTree, а також ряду технологій від AGEIA . При нинішньому розвитку технологій, рік - це вже багато, ну а кілька років і поготів, але все ж, хоч місцеві скріншоти і не можна сплутати з фотографіями, але і запахом нафталіну вони аж ніяк не віддають. Все виглядає дуже і дуже симпатично.
Ну підійди вже до дверей і випіхні водія!
***
Аж надто невдалий час Steel Monkeys підібрали для того, щоб випустити 2 Days to Vegas . Вся прогресивна частина людства міцно і надовго підсіла на GTA 4 . Так що для братів-слов'ян завдання знайти свою аудиторію може виявитися досить важко здійснюваною, до того ж нічого особливого та оригінального в їхньому проекті поки не проглядається.
|